facebook

מחפש הפעלות לילדים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מחפשים מידע על ערכת קריוקי להשכרה?

    אתם רוצים לעשות אירוע משפחתי , אירוע צוות או יום הולדת ורוצים קריוקי , אבל מפעיל קריוקי זה דבר יקר, אתם מחפשים פתרון זול בשביל זה ערכת קריוקי להשכרה היא המדויקת ביותר לאירוע שלכם.

    נאמר שהאירוע מצומצם ובבית ואתם רוצים בידור מוזיקה טובה ובא לכם לשיר?

    בשביל זה אנו חברה של כמעט 30 שנות הצלחה בהשכרת ערכות קריוקי לאירועים קטנים או ביתיים.

    לא נדרש ממכם שום ציוד , אנחנו נביא לכם הכל.

    ערכת קריוקי להשכרה

    אירוע קריוקי עם מפעיל לעומת ערכת קריוקי להשכרה

    אם יש לכם אירוע נאמר של 30 מוזמנים בחצר, בבית או במסעדה ואתם רוצים קריוקי ודיג'יי עם הגברה תאורה הנחיה והפעלה אז נכון, כדאי לכם לקחת מקצוען כמו ארז מקריוקי הפקות שייתן לכם אירוע מושלם מקצועי חם ואוהב עם המון צחוק ומוסיקה טובה ואיכותית.

    אבל אם אין לכם תקציב עכשיו להרים הפקה נאמר יום הולדת לילד או לסבתא ואתם לא צריכים מפעיל וציוד ענקי מסכי ענק והגברה שיכולה להרים את כל הרחוב, הפתרון האידיאלי בשבילכם היא השכרת ציוד קריוקי.

    אייך זה עובד?

    בקלות רבה- ניתן לאסוף את ציוד הקריוקי מאיתנו בפתח תקווה, או להשכיר את הציוד שיגיע יחובר לכם יובל אליכם ומכם עד לבית או למקום האירוע, כולל אירוע בחוץ עם גנרטור. הכל אפשרי.

    ואז מרכיבים אצלכם את הציוד מקבלים הדרכה קצרה על ערכת הקריוקי והנה אתם די גאים מקצועיים בקלות רבה עם מערכת חכמה של ניהול ערב הקריוקי.

     יתרונות ערכת הקריוקי לאירוע שלכם:

    ניתן לקבל הובלה עד אליכם והרכבת הערכה

    מה כולל ציוד הקריוקי שאתם משכירים?

    הגברה איכותית, מיקסר סאונד מקצועי עם אקו, מיקרופונים, מסך ענק ומקרן עוצמתי מאוד, וכמובן מרכז השליטה על הערכה הכולל לפטופ המעודכן בכל להיטי הקריוקי בעברית , באנגלית כמות עצומה שאין לאף מפעיל בארץ, ובשפות נוספות. הייתרון העצום הוא שחוץ משירי קריוקי עם קליפים ומילים הנצבעות לפי הקצב, יש גם ספרייה עצומה של מוזיקה לריקודים ולרקע, בתיקיות לפי סגנונות או לפי שנים נאמר מוזיקה לריקודים שנות ה 80', וגם ספריית just dance הכוללת את כל הלהיטים ש/ניתן לרקוד וכל זאת ללא צורך בחיבור לאינטרנט כלל. הכל בתוך ערכת הקריוקי ששכרתם.

    תפעול הקריוקי קל מאוד וניתן לערוך רשימת השמעה לפי הסדר שתבחרו והמערכת יודעת להקרין לכם על המסך הענק עם המקרן שהזמנתם, את השירים לפי הסדר. הפעולה היחידה שצריך כדי שערכת הקריוקי תעבוד היא להזין כל הזמן עוד שירים חדשים .

    ערכת קריוקי להשכרה הפתרון לאירוע הקרוב שלך

    קריוקי הפקות משנת 1992 מובילים את השכרת ציוד הקריוקי בארץ באיכות, בחדשנות ובשירות ללקוח 24 שעות ביממה. ארז כץ מנחה ומפעיל לימי הולדת וקריוקי יגיע אליכם ירכיב את הציוד ידריך אתכם על תפעול קל של הערכה ולאחר אירוע הקריוקי המוצלח שלכם יאסוף ויחזיר את הציוד והכל בעלות קטנה ובאיכות גדולה. ניתן להתקשר או לשלוח הודעה בטלפון: 050-5885788. ארז

    מחפש הפעלות לילדים?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      סוכנות שיווק דיגיטלי