facebook

מחפש הפעלות לילדים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    רוצים לשלב הפעלה למבוגרים באירוע שלכם?

    כמה נחמד לשלב הפעלה למבוגרים באירועים מיוחדים. גם מבוגרים רוצים להרגיש כמו ילדים לפעמים. לילד שלכם בטוח שתסדרו הפעלה מגניבה ותזמינו את כל חבריו על מנת לחגוג יחד אתו. גם מבוגרים רוצים להנות. אז למה לא? אצל ארז כץ הפעלות קריוקי תוכלו למצוא הפעלות שמתאימות גם לכם, לחבריכם או להורים המבוגרים המקסימים שלכם.

    הפעלה למבוגרים- מאיפה להתחיל?

    יום ההולדת של אבא או אמא שלכם מגיע, או אולי חגיגה לכבוד יציאה לפנסיה סוף סוף או דווקא ערב הוקרה לסבא שלכם היקר על פועלו הרב במרוצת השנים. איך תבחרו איזו הפעלה להתאים לאירוע? איפה להרים אותה? ומה יהיה בה? ראשית ההמלצה שלי היא להתאים את ההפעלה לבעל האירוע. בתור אלו שמכירים את בעלי החגיגה כדאי שנקלע לטעמם ולא נפספס. אם ההפעלה אינה באה כהפתעה אז אפשר פשוט לתקשר ולשאול. ככה בטוח לא תפספסו. אם בכל זאת תרצו להפתיע תוכלו גם ללכת על הבטוח מכל- הפעלות שמערבות מוזיקה. כי מי לא אוהב מוזיקה? בל נשכח גם את המשתתפים. כדאי גם להתאים את ההפעלה למשתתפי האירוע. הרי בסופו של דבר, מטרת האירוע היא ליצור חוויה מגבשת של כיף, הנאה, שמחה ובעצם רצון שהערב לא ייגמר. קיים מגוון עצום של הפעלות שניתן לרכוש. שיטוט קצר באינטרנט יציע לכם אוסף של חוויות כמו סטנד אפ, סדנאות צילום, איפור, בישול, קוסמטיקה ורבים נוספים. אל תשכחו להתאים את ההפעלה לעונות השנה. במידה וחורף וקריר בחוץ, ואפילו שלא יורד גשם, אולי כדאי לבחור במקום סגור ונעים. כזה שיהיה אפשר להוריד את המעילים ולהרגיש נינוחים. וודאי שאם מדובר בעונות הנעימות יותר של השנה כמו קיץ או אביב אפשר גם ללכת על גני אירועים, פארקים, על איזה פסגה של הר לפנטזיונרים שביננו.

    לא סתם הפעלה למבוגרים

    זוכרים שירה בציבור? שירה בציבור מיועדת לדור הישן, לעידן של פעם. המבוגרים היום רוצים להרגיש צעירים והצעירים הכי שווים ומגניבים הם אלה שיודעים לעשות קריוקי. כי בקריוקי אפשר לזייף, החומות נשברות, מתקבלת פתיחות שקשה לייצר בסיטואציות אחרות וזה פשוט כיף אחד גדול. ואם תוסיפו לזה אלכוהול אז בכלל. לא סתם הפעלה למבוגרים כזאת צריך לעשות עם מישהו שהוא מקצוען, צריך ציוד תקין וטוב, מיקרופונים מקצועיים והרבה אדיבות. ארז כץ מהפעלות קריוקי יודע לעשות בדיוק את זה ולגרום להפעלה להיות מאלה המיוחדות שנזכרות לכל החיים.

    מחפש הפעלות לילדים?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הפעלות לימי הולדת נוספים

      סוכנות שיווק דיגיטלי