facebook

מחפש הפעלות לילדים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    קריוקי לאירועים הוא פיתרון קל ונגיש וההנאה בטוחה

    קריוקי לאירועים הוא פתרון קל, נח ואיכותי לערב של הנאה בטוחה. קריוקי יכול להתאים לאירוע קטן וגם לאירוע רב משתתפים. בסופו של דבר, כולם אוהבים מוזיקה וכולם אוהבים לשיר, אפילו כשמזייפים. לשכור ציוד קריוקי או לחלופים להזמין מפעיל קריוקי שמגיע עם כל הציוד ולהרים אירוע שבו כולם יכולים לשיר שירים שאוהבים ואפילו בדואט, זו השקעה שווה שאני הייתי שמחה להיות חלק ממנה. יש אחד כזה, אמן בידור מהשורה הראשונה בארץ, קוראים לו ארז כץ קריוקי הפעלות.

    קריוקי לאירועים- טיפול נפשי מובטח

    כשאתם באים לבחור הפעלה מדליקה לאירוע מתקרב, המלצה שלי תבחרו בפעילות שמערבת מוזיקה. ואם כבר מוזיקה אז עם עדיפות למשהו אקטיבי כמו שירה. ואם כבר שירה אז כדאי שקריוקי. כי קריוקי לא רק שיספק הנאה וייחודיות אלא יחליף לערב אחד את הפסיכולוג שלכם. כולם יודעים שהמח שלנו מורכב. כשעשו מחקר ובדקו מה אנשים צריכים על מנת לשרוד, חוץ מאוכל, שינה וסקס הופיע גם האספקט של מוזיקה. מסתבר שאנחנו יצורים שזקוקים למוזיקה על מנת לשרוד. אפילו האדם הקדמון יצר לעצמו כלי נגינה כמו חלילים מעצמות ומשנהב. מפתיע נכון? ממצאים אלו מעידים על מסורת של מוזיקה עתיקה ועל שמיעת צלילים הרמוניים כהכרח הישרדותי עוד בשנים הקדומות האלה. המוזיקה מפעילה אזורים במח שקשורים לתחושות של תגמול והנאה. אותם אזורים שמופעלים על ידי ארוחה טובה או קיום של אהבה סוחפת. החומר הכימי שאחראי על כך בעיקר הוא הדופמין. הרבה דופמין שווה תחושות של אופוריה, תקווה, בטחון עצמי והנאה. קריוקי משלב בתוכו את המוזיקה, את היכולת להתערב בשירה, את החיבור המגבש בין האנשים שבסביבה ואת הגוף שמתנועע בלי לשים לב למשמע המוזיקה הטובה. בלי לשים לב, ערב שכזה גורם לנו להרגיש טוב, ממש כמו טיפול פסיכולוגי רק שבפחות כסף.

    קריוקי עם מוכרים וכאלה שפחות

    במחשבה ראשונית נדמה שעדיף לעשות קריוקי לצוות של חברים שכבר מגובש ומוכר אחד לשני. מחשבה זו שגויה לגמרי. דווקא בגלל שקריוקי היא הפעלה שקל להתפדח איתה, שמחברת בין לבבות ויוצרת תחושה של חברות ממש ברגע, שווה להזמין קריוקי גם לחבורת אנשים שפחות מכירים, כמו צוות חדש בעבודה, או מסיבה לכיתה חדשה. אירוע נחמד שכזה ייצור חברויות חדשות. ארז כץ מקריוקי הפעלות הוא מפעיל עם ניסיון של אלפי אירועים. החברה שלו תתאים לכם את הקריוקי לאירוע בצורה המושלמת ביותר.

    מחפש הפעלות לילדים?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      סוכנות שיווק דיגיטלי