facebook

מחפש הפעלות לילדים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    ערכה כוללת של ציוד קריוקי להשכרה

    ערכת קריוקי להשכרה היא פתרון זול ונוח לערב בלתי נשכח. בארז כץ קריוקי הפקות ניתן למצוא מגוון חבילות של ערכות העונות לכל דרישה, בין אם תרצו לשלב מערכת הגברה, תאורה, הקרנה ואפילו גנרטור. השכרת ערכת קריוקי תהווה אטרקציה שתקפיץ מעלה כל אירוע.

    ערכת קריוקי להשכרה – מה זה כולל

    בשביל לשיר קריוקי צריכים מספר דברים בסיסיים. אלמנט הגברה, לכל הפחות רמקול מוגבר או בידורית ניידת, המשלב מיקרופון וחיבור למקור המשמיע את הפלייבק שהוא מנגינת השיר ללא שירתו של הזמר המקורי. ניתן לשדרג את אלמנט ההגברה ולהתאים את המערכות למקום האירוע וכמות המשתתפים. החל בבידורית ניידת עם מיקרופון חוטי וחיבור לטלפון הנייד, במקרה כזה נשים לנו פלייבק בטלפון הנייד, מיוטיוב וכד', ונשיר ברקע. ערכה כזאת הנה בסיסית ביותר ומתאימה לכמות משתתפים מצומצמת בחלל קטן כמו דירה. אם היינו בוחרים לקיים את האירוע במשק רחב רגליים עם עשרות או אפילו מאות משתתפים כדאי שנחשוב כבר על זוג רמקולים מוגברים לפחות ואולי מיקרופון אלחוטי וחיבור למחשב נייד עם כרטיס קול מתאים או מיקסר. בין אם האירוע גדול יותר או פחות ניתן לשלב בערכה גם עזר ויזואלי ולהציג קליפ של השיר המתנגן עם מילות השיר. לשם כך מומלץ להוסיף מקרן ומסך שקהל משתתפים גדול יוכל לצפות וגם אלה האינם אוחזים במיקרופון יוכלו לקחת חלק בשיר המתנגן. את הקליפים הללו ניתן להשיג ולהציג בדרכים שונות, את חלקם ניתן למצוא ללא עלות ביוטיוב ובחלק מהאתרים ברשת וכמות משמעותית יותר ואיכותית יותר ניתן להשיג באמצעות שירותים הניתנים בתשלום סמלי ברשת. אם אנחנו כבר במשק רחב ידיים כדאי לחשוב על האפשרות של שילוב גנרטור שיוכל לספק חשמל עבור האביזרים השונים וימנע פריסה מסורבלת של כבלים מאריכים אשר יכולים גם להוות מכשול מסוכן ומיותר. חשוב להתאים את עצמת הגנרטור לציוד הספציפי בו נשתמש ובגלל שמדובר במחירי השכרה לא יקרים כלל אולי ניקח גנרטור עם יכולות גבוהות יותר אפילו רק ליתר ביטחון.

    הופכים מזמרי אמבט לכוכבים כמעט

    עכשיו כשברור לנו מה דרוש והבנו שלא מדובר בסיפור יקר אך עם ערך מוסף עצום פשוט בוחרים את הציוד הנדרש לנו ומתחילים במסיבה. בארז כץ קריוקי הפקות תוכלו למצוא ערכות קריוקי להשכרה מכל הסוגים עם דגש על ציוד איכותי מהיצרנים המובילים בעולם. עדיין לא בטוחים? פנו לארז כץ קריוקי הפקות ויתאימו עבורכם ערכה מתאימה שתבטיח שבאירוע שלכם לא נפסיק לשיר.

     

    מחפש הפעלות לילדים?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      אירועים פרטיים נוספים

      סוכנות שיווק דיגיטלי