facebook

מחפש הפעלות לילדים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לארגן אירוע בלתי נשכח!

    קריוקי לאירוע בקלות!

    אצל כולנו שגרת החיים מופרת מדי פעם באירוע משמח כזה או אחר, אירוע ששובר את השגרה, מנתק קצת מהלחץ ומהמתח היומיומיים ומאפשר לשמוח, לצחוק ולהשתחרר. עם זאת, כאשר אתם המארגנים, יש הרבה מה לעשות לפני שאפשר להשתחרר וליהנות תוך כדי האירוע. ככל שתטילו אחריות ותסמכו על אנשי מקצוע בארגון האירוע כך הדבר יהיה לכם קל יותר וגם תוכלו ליהנות במהלכו. אחד הדברים שיש לחשוב עליהם בארגון אירוע הוא התוכן שלו, מה הוא יכלול מלבד אוכל או מוזיקת רקע. רבים בוחרים לעשות קריוקי לאירוע, שהקריוקי יהיה המרכז. יש לכך יתרונות רבים.

    מה היתרונות של קריוקי לאירוע?

    קריוקי לאירוע משלב בין מוזיקה, שירים, צחוק ושמחה. אפילו באירועים בהם לא כל האורחים מכירים זה את זה, הקריוקי שחרר וקירב בין אנשים. אין כמו לראות אדם אחר שר עם מוזיקת הרקע בצורה חופשית ומשוחררת תוך כדי הבאת זיופים מכוונים (או שלא מכוונים…) בלי בושה כשכל המחסומים מוסרים. גם אדם שלא חשב לרגע שימצא את עצמו על הבמה פתאום מוצא את האומץ והרצון לעשות זאת והדבר רק תורם לביטחון שלו. כשיש מנחה מקצועי לערב קריוקי הוא מוביל ומכוון את הערב כך שהאווירה תתחמם עוד ועוד, ישלב מוזיקת ריקודים תוך כדי והאירוע יהפוך להיות כיפי מרגע לרגע.

    מה חשוב לשים לב כשמתכננים קריוקי לאירוע.

    בתכנון קריוקי לאירוע יש להחליט קודם כל אם אתם מעבירים את שרביט ההנחיה ותפעול האירוע למנחה מקצועי או שאתם מעוניינים לעשות זאת בעצמכם. אם החלטתם לעשות זאת בעצמכם, חשוב לשכור ערכת קריוקי מחברה מקצועית שאצלה נמצא כל הציוד הנדרש, שהוא יהיה חדיש וברמה הגבוהה ביותר. חשוב לקבל יעוץ והנחיה לגבי הצד הטכני והתפעולי. האפשרות השניה היא הזמנת מנחה לאירוע. אז כל האחריות נמצאת בידיים שלו, הן להנחיית הערב והן לצד הטכני. לכן חשב לבחור מנחה בעל ניסיון רב בהעברת ערבי קריוקי מכל הסוגים, בין אם באירועים משפחתיים מצומצמים או מורחבים, אירועים עסקיים ועוד. המנחה צריך להיות כריזמטי, .להצליח לסחוף אחריו קהל ולדעת להתאים את השירים והמוזיקה להעדפות משתתפי האירוע.

    ארז כץ מחברת קריוקי הפקות הוא בעל ניסיון רב בהנחיית ערבי קריוקי בשילוב מוזיקה לריקודים. כבר מעל 30 שנה שהוא מנחה ומעביר הפעלות קריוקי במגוון מסגרות. החברה גם משכירה ציוד קריוקי חדיש ואיכותי. מוזמנים ליצור קשר.

    מחפש הפעלות לילדים?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      אירועים פרטיים נוספים

      סוכנות שיווק דיגיטלי