facebook

מחפש הפעלות לילדים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    ימי הולדת 8 עד 11

    סוף סוף אנחנו חוזרים ובענק לחגוג ואין פיצוי הולם ומשמח יותר ממסיבת קריוקי משחקים וריקודים לימי הולדת 8 עד 11.

    יום ההולדת כוללת מגוון עצום של הפעלות, משחקי חברה, משימות בידור ומשחקונים כולם קשורים למוזיקה.

    לכל יום הולדת אם זו יום הולדת 8 למשל, אני מתאים את ההפעלות לקבוצת הגיל. יום הולדת 9 לבנות למשל תכלול הרבה יותר ריקודים וקריוקי,  יום הולדת 11 לכל הכיתה תכלול משחקים ברמה המותאמת לילדים החוגגים.

     

    ימי הולדת 8 עד 11 מה מתאים להם בעצם?

    אז זהו,  אין נוסחה אחת ליום הולדת. כל קבוצת גיל נגיד יום הולדת 8 בבית  הכוללת  בנים  ובנות  שונה לחלוטין מבחינת תכנים, מוזיקה, קריוקי ומשחקים מיום הולדת 9 רק לבנות, ששם האנרגיה שהבנות מביאות ביום ההולדת הן יותר של ריקודים קריוקי וגם just dance מאשר אם הבנים יצטרפו שזה משנה את מכלול יום ההולדת והופך אותה להרבה יותר הפעלות ומשחקי אתגר בנים נגד בנות .

    היתרון של קריוקי הפקות- ארז, הוא בנסיון האדיר – משנת 1992, שהילד שלכם עדיין לא היה בתכנון או שאפילו לא התחתנתם, ככה נסיון יש לי, ולכן ההתאמה כמו כפפה ליד או כמו מיקרופון לזמר,, או ריקוד להיט לבנות ביום הולדת 10 הוא מושלם בשל נסיון עצום וראאה לאורך זמן ואלפי ימי הולדת, מה מתאים מקפיץ ומשמח ומה…לא כל כך..

    אז ודאי הבנתם שהנסיון שלי בימי הולדת 8 עד 11 וכמובן ימי הולדת למבוגרים, בר מצוות, בת מצוות קריוקי וריקודים הכל מגיע עד אליכם עם איכות ומקצועיות ללא רבב.

    הציוד הוא מהאיכותיים ביותר בעולם. יום ההולדת לילדים יהיה הפתעה עצומה. רוב האנשים חושבים שאני בא עם איזו בידורית קטנה שהשכרתי…ממש לא

    יום ההולדת לילדים בעיקר מותאם לגליאי 8, 9, 10 ו יום הולדת 11, מגיע עם ציוד כמו מועדון או דיסקוטק … תתארו לכם תאורת אפקטים צבעונית, מסך ענק ועליו קליפים של להיטי קריוקי, ריקודים ו just dance שגם ההורים רוקדים…

    מערכת הגברה מהטובות בעולם של jbl וגם עמדת די ג'יי צבעונית שלא תבייש שום מסיבת יום הולדת בעולם. והכל מגיע אליכם הביתה!!

     

    קריוקי הפקות שמה לה למטרה להוביל את ימי ההולדת לילדים בעיקר לגילאי 8 עד 11, באיכות הן של הציוד, הן של ההפעלות, והן של איש הצוות . נסיון עצום הביא אותנו לתת לכם את ההכי טוב שיש במחיר עממי. זה הזמן לשמח את ילדכם ביום ההולדת המוצלח והכייפי ביותר שיש למעלה מעשרים שנות הצלחה. אז אם אתם מחפשים מפעיל לימי הולדת – חייגו אלי אשמח לשמח אתכם.

    ארז 050-5885788 קריוקי הפקות

    מחפש הפעלות לילדים?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הפעלות לימי הולדת נוספים

      סוכנות שיווק דיגיטלי