facebook

מחפש הפעלות לילדים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    השכרה של ציוד קריוקי היא לא משימה פשוטה

    השכרת קריוקי היא משימה לא תמיד פשוטה. קיימות לא מעט חברות שמציעות שירותי השכרה של ציוד קריוקי אך נצטרך להחליט איזה ציוד מתאים לנו. רמקולים, מיקרופונים ומקרן גדול זה הבסיס אך ניתן היום גם להשכיר מחשב נייד שמכיל כמויות של שירים, מערכת הגברה איכותית, טכנאי באם מתרחשת תקלה או סתם צריכים עזרה. אצל ארז כץ הפקות קריוקי תוכלו להתאים את הציוד למסיבה המתוכננת ותהיו בטוחים שארז יעשה הכל על מנת שתהיו מרוצים ומאושרים.

    השכרת קריוקי – קריוקי בישראל

    הרמת ערב קריוקי במדינה היפה שלנו זו כבר לא מילה גסה. הישראלים הפכו להיות מלכי ומלכות הקריוקי ולמה לא? הקריוקי יכול להוות אמצעי לגיבוש חברתי לצוותיי עבודה ולחברות. אפשר להרים ערב קריוקי של מוזיקה ים תיכונית ובעצם להרים "חפלה". אפשר לצרף קריוקי לחגיגות בר מצווה או בת מצווה. אפשר סתם ככה להעביר ערב של חברים בשבת קייצית ונעימה. ערבי קריוקי פרטיים שכאלה אפשר לבצע בבית בחצר, במרפסות בליווי של כיבוד קל ושתייה. היום כבר קל להרים ערב כזה משום ההיצע הגדול ברשת של ציוד טוב שניתן לשכור יחסית בזול. משום האהבה הרבה לקריוקי בישראל, בשנים האחרונות נפתחו מקומות מיוחדים שמציעים חדרי קריוקי. כלומר, ניתן להגיע קבוצה של חברים שרוצים לחגוג אירוע מסוים כמו יום הולדת, מסיבת רווקים או רווקות וכו', לחדרים ייעודים שמכילים מספר מיקרופונים, רמקולים, מסך גדול ופלייליסט של שירים לבחירה. משלמים על פי כמות האנשים וגודל החדר שבוחרים ויאללה למסיבה. עסקים כאלה גם מציעים בתוך עסקת חבילה אוכל קליל ואלכוהול להרמת מצב הרוח ולפתיחת החושים.

    חדר קריוקי או בבית במרפסת?

    אז החלטתם לחגוג את היום המיוחד שלכם עם קריוקי שווה. עכשיו נותרה השאלה, באיזו דרך. אם אתה אנשים קצת עצלנים, ואין לכם מקום לארגן בו קריוקי או שלא בא לכם לשכור אחד, עשו טובה לעצמכם ולכו לחדר קריוקי מיועד. אבל אם אתם רוצים חוויה קצת שונה שדורשת מעט מאמץ אחר, תשכירו ציוד, תייצרו לכם את האווירה שמתאימה לכם, ללא הגבלה של זמן, עם כמות מטורפת של שירים והרבה כיף והנאה. אחד כזה שניתן להשכיר ממנו הוא ארז כץ הפקות קריוקי שהוא פשוט מקצוען. ארז מתאים לכם את הציוד למסיבה, עם אפשרות להובלה ובעצם פותר כל בעיה. רוצים לעשות קריוקי מושקע ובמחיר טוב? כנסו לאתר של ארז או תרימו טלפון.

    מחפש הפעלות לילדים?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      אירועים פרטיים נוספים

      סוכנות שיווק דיגיטלי