facebook

מחפש הפעלות לילדים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הפעלות לימי הולדת

    פעילות לכל יום הולדת

    מפעיל לימי הולדת יום הולדת הוא יום שמח ומרגש כל שנה מחדש, במיוחד בילדות אך לא רק. רבים אוהבים לחגוג את יום ההולדת באירוע חגיגי ומשמח, במיוחד כשזהו יום הולדת מיוחד כמו יום הולדת עגול....

    לארגן אירוע בלתי נשכח!

    קריוקי לאירוע בקלות! אצל כולנו שגרת החיים מופרת מדי פעם באירוע משמח כזה או אחר, אירוע ששובר את השגרה, מנתק קצת מהלחץ ומהמתח היומיומיים ומאפשר לשמוח, לצחוק ולהשתחרר. עם זאת, כאשר אתם המארגנים, יש הרבה...

    חוגגים יום הולדת בבית או מחוץ לבית?

    הפעלות לימי הולדת למבוגרים צריכות להיעשות בטוב טעם. אתם כבר לא לילדים קטנים שישמחו מכל הפעלה שמערבת בלונים, צבע ועוגה. לכן, כדאי לבחור את ההפעלה בחכמה שתתאים למשתתפי החגיגה. מה שהכי חשוב הוא לבחור...

    מחפש הפעלות לילדים?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מהן אטרקציות ליום הולדת?

      מה זה אטרקציות ליום הולדת אתם שואלים את עצמכם?...ובכן מילה הטומנת בתוכה התרגשות, משהו חדש, מעניין, מפתיע, מקצועי וחכם… אז זהו הגעתם לבית של ימי ההולדת השמחים במדינה. אתם יכולים להפסיק לחפש ולבדוק אותנו. יום...

      הפעלה ליום הולדת 10

      מזל טוב, הגעת לגיל 10 וזה הזמן לעשות את המסיבה החשובה ביותר לקפיצה מקידומת חד ספרתית לקידומת דו ספרתית: הפעלה ליום הולדת 10. עשר! מספר מושלם. אז כדי שהמעבר לגיל עשר לא יישכח כל...

      ימי הולדת 8 עד 11

      סוף סוף אנחנו חוזרים ובענק לחגוג ואין פיצוי הולם ומשמח יותר ממסיבת קריוקי משחקים וריקודים לימי הולדת 8 עד 11. יום ההולדת כוללת מגוון עצום של הפעלות, משחקי חברה, משימות בידור ומשחקונים כולם קשורים...

      הפעלה ליום הולדת 50

      הפעלה מיוחדת ליום הולדת 50 הפעלה ליום הולדת 50 נדרשת כאשר מציינים חגיגה של עשור נוסף בחייכם. מסיבות יום הולדת של חבר'ה בוגרים הופכות להיות מאוד לא שגרתיות בשנים האחרונות. בין אם מדובר בבית, במסעדה,...

      קריוקי בפאבים בארים ומועדונים

      שירותי קריוקי ודי ג'יי לליין מועדונים, בארים ופאבים ולמסעדות כבעלי מקום אתם ודאי רוצים להביא קהל רב ככל הניתן ולתת לו GOOD TIME הנחיה והפעלה בהתאם לקהל אנו בעלי ניסיון עצום במשך שנים ארוכות ממליצים על קריוקי...

      הפעלות לימי הולדת למבוגרים

      ימי הולדת 30 40 50 60 70 ... עד 120 ארז - מפעיל קריוקי וDJ באלפי מסיבות - באירוע שלך!!! קריוקי איכותי ותקליטן ימי הולדת שחש את הקהל ציוד קריוקי, הגברה, הקרנה ותאורה מהמתקדמים בעולם מנחה מפעיל ושר...

      הפעלות ליום הולדת בבית

      הפעלות יום הולדת הן דבר נדרש מידי שנה. ימי הולדת הם ימים מאושרים עבור הילדים וההורים, אך יחד עם השמחה הרבה, עשויים ימי ההולדת לגרום להורה לחוש לחץ משום שעליו לארגן אירוע ייחודי אשר ייצור עניין בקרב הילדים – וכידוע, לא כל הילדים מצליחים לשמור על ריכוז, להימנע ממריבות ולהתנהג יפה. בכדי להקל על ההורים ולהעניק מענה מלא לילדים ולחגיגות השונות, קמו חברות רבות אשר מציעות שירותי הפקות אירועים במיוחד לילדים. הכירו את "קריוקי הפקות", אשר תפיק עבור ילדכם את חגיגת יום ההולדת המושלמת.

      הפעלות ליום הולדת – מגוון רעיונות לפעילויות כיפיות ושמחות

      יום ההולדת מגיע פעם בשנה, ואין זו הפתעה מדוע אנו נרצה לחגוג את המאורע בהצלחה ובהנאה רבה. בייחוד כאשר מדובר ביום ההולדת של הילדים שלנו. בין אם מדובר בהפעלה ליום הולדת 9,  יום הולדת 10 או יום הולדת 11, רצוי להתחיל במלאכת תכנון המאורע מוקדם ככל האפשר – וכמובן, לשוחח עם חתן או כלת השמחה לגבי העדפותיהם. כמו כן, רצוי להתעניין באפשרויות השונות העומדות לרשותכם – כאשר הפעלת קריוקי, תקליטן DJ, משחקי בידור ליום ההולדת לילדים לצד הפעלות יום הולדת רבות נוספות בהחלט ישדרגו את המעמד.

      הפעלה ליום הולדת

      לשם כך, מומלץ ואף רצוי לפנות אל חברה מקצועית שתספק את ההפעלה הרלוונטית ובמקצועיות הדרושה. מעבר לכך, נדגיש כי ההפעלות לימי הולדת שצוינו עד כה מתאימות למגוון אירועים נוספים, כדוגמת ימי גיבוש, אירועים משפחתיים, מסיבות סיום וכו'. באמצעות החברה המקצועית ובעלת מגוון הרעיונות המקוריים ביותר, לא תצטרכו לארגן את האירוע לבדכם ולא תחושו לחוצים ואובדי עצות. הצוות המקצועי יארגן הכול, ואתם תוכלו ליהנות מאירוע מושלם אשר ייזכר לאורך זמן רב. 

      הפעלות יום הולדת 

      החל מהפעלות בימי הולדת 9 לבנים ובנות, יום הולדת 10 או שמא מדובר בקבלת רעיונות ליום הולדת 11 עד 120,  חשוב להפוך את האירוע לאירוע מושלם ובלתי נשכח עבור הילד. הילד חש כי הוא ממש "מלך" ליום אחד, וכל תשומת הלב מופנית אליו. חברת "קריוקי הפקות" ידועה בהפעלות לימי ההולדת הטובות בארץ בזכות ההפעלה האיכותית, הציוד החדיש, המוסיקה המעודכנת ובעיקר – הילדים המאושרים. צרו אתנו קשר עוד היום, ונציגנו ישמח לעמוד לשירותכם ולשמוח בשמחתכם. 

      מפעיל לימי הולדת

      מפעיל לימי הולדת הוא זה שעושה את המסיבה וזה שאמור לשמח ולרגש את ילדכם. אין ספק כי יום הולדת הוא תמיד סיבה למסיבה, אבל יכול להיות גם כאב ראש לא קטן עבור ההורים, אז למה לא להשקיע ולעשות יום הולדת עם מפעיל מקצועי שיהפוך את החגיגה לחוויה בלתי נשכחת? הכירו את חברת "קריוקי הפקות", אשר תספק לכם את המפעיל הטוב ביותר בחגיגות יום ההולדת. 

      מפעיל לימי הולדת לילדים

      בין אם מדובר בחגיגת יום הולדת 9, יום הולדת 10 או יום הולדת 11 עד 120, רצוי לתכנן את המסיבה כראוי – ולחפש אחר רעיונות ליום הולדת מהנים. במסגרת בתהליך זה, עומדות בפניכם אפשרויות שונות להפעלה ליום הולדת: ליצנים, קוסמים, פיות, פיראטים, מדענים, מפעיל קריוקי, יום הולדת ספורט או יום הולדת ברביות – וזה רק על קצה המזלג. מגוון המפעילים הקיימים היום הוא עצום, ויש שני קריטריונים בולטים שיעזרו לכם לבחור את המפעיל המתאים למסיבת יום ההולדת לילדים:

      מפעיל לימי הולדת – תשאלו את הילד מה הוא רוצה ליום ההולדת 

      לעיתים הורים נוטים להיסחף בתכנון ההפעלה ושוכחים שמי שאמור להיות במרכז – הוא הילד! כבר שמענו על הפעלות לילדים בהן פתאום ילד היום הולדת נבהל מהרעש, מהבלגן, מאור הזרקורים או מהליצן המחופש. עבור הילד זוהי טראומה קלה, עבור ההורה זו עגמת נפש גדולה והרבה מבטים מביכים מסביב. לכן, לפני הכול – תצמצמו את האופציות בשיחה עם הילד וברור לגבי סוג המפעיל שהוא היה רוצה ביום ההולדת שלו.

      פעילות יום הולדת

      התאימו את תוכן ההפעלה לגיל ואופי הילדים – לכל מפעיל לימי הולדת  ולכל סוג של הפעלה יש גיל ותוכן שמתאים לו. למשל, הפעלה עם ליצנים, בלונים ובובות עלולה להיות ילדותית לגילאי 12 ומעלה. באותו האופן, הפעלה בנושא מדעים או יום הולדת אקסטרים – לא יתאימו לילדים קטנים. דוגמא לכך, היא אם שהזמינה לבתה הפעלת יום הולדת בסגנון ספורטיבי, כשהילדה לא אוהבת ספורט והייתה נהנית הרבה יותר ביום הולדת מפנק בסגנון ספא למשל. כמו כן, למרות שאנחנו דוגלים בשוויון בין המינים, יש הפעלות לימי הולדת שיתאימו יותר לבנים, ויש כאלו שיתאימו יותר  לצורך הפעלת יום הולדת לבנות. התייעצו עם המפעילים לגבי תוכן ההפעלה והגילאים אליו היא מותאמת.

      הפעלות ליום הולדת – קריוקי

      "קריוקי הפקות" ידועה בהפעלות ימי ההולדת הטובות בארץ בזכות ציוד הגברה מתקדם, ציוד הקרנה על מסך ענק, תאורת אפקטים, משחקי חברה ומשימות בידור, תחרויות קריוקי just dance ומסיבת ריקודים כולל הפעלות. צרו אתנו קשר עוד היום ונציגנו ישמח לעמוד לשירותכם ולשמוח בשמחתכם. 

      פעילויות ליום הולדת

      מפעיל לימי הולדת יכול להפוך את חגיגת היומולדת לאירוע בלתי נשכח, עשיר בהפעלות ופעילויות שהופכות יומולדת רגיל לכזה שידברו עליו כולם ביום שאחרי. הבחירה בארז כץ קריוקי הפקות להפעלת יום ההולדת תשאיר את הילדים מרותקים למפעיל. בגלל השילוב של הפעלות מוזיקליות מותאמות הדבר מתאים לבנים ובנות בכל הגילאים.

      מפעיל לימי הולדת – כיצד בוחרים

      זוכרים את הליצן הגנרי שהופיע בכל יומולדת מאז ומעולם? אז זהו שהיום מגוון האפשרויות הקיימות בשוק לא דומה כלל לאותם ימים… כוכבי ילדים צצים כפטריות אחרי הגשם ובשילוב עם המדיה החברתית הכמות כבר עולה על כל דמיון. אז מה בעצם חשוב לנו במי שיהיה במרכז העניינים במהלך כל האירוע? כל ילד היה רוצה שכוכב הילדים הכי מפורסם שהוא מכיר יהיה מפעיל יום ההולדת שלו אבל זוהי לאו דווקא הבחירה הנכונה. לשריין כוכב ילדים גדול יכול להיות קשה מאוד מבחינת זמינות הכוכב ומרגיש קצת מיותר לתכנן יומולדת שנה מראש. בנוסף מחיר ההשתתפות של אותו כוכב יהיה אסטרונומי וזה לא אומר שאם שילמתם הרבה, תקבלו הרבה. המופע בדרך כלל יהיה קצר ולכוכבים רבים יש גם דרישות כמו הגברה, צוות ודברים נלווים שגם הם בדרך כלל לא זולים וגם לא ישרתו אתכם מעבר למופע הקצר. בחירה דווקא של מפעיל מקצועי שלוקח על עצמו את הנושאים ההיקפיים כמו הגברה תהיה נכונה יותר, תימשך זמן רב יותר ותהייה שווה לכל כיס.

      מפעיל לימי הולדת – יתרונות

      ישנם מפעילים רבים לימי הולדת המספקים ערך מוסף משמעותי שיכול להתאים לילדים וגילאים שונים. אז הילד אולי חושב שהוא רוצה את מי שראה אתמול בטלוויזיה אבל בפועל הוא וחבריו יהנו בהרבה ממפעיל ימי הולדת מנוסה. אם כי קיים חשש שבגלל כמות המפעילים הפחות מפורסמים שלא בטוח נקבל את המתאים לנו ביותר, לכן חשוב לחפש המלצות, לשוחח עם מספר מפעילים ולהבין מהו הערך המוסף של כל אחד לפני שמגבשים החלטה סופית.

      הפעלה ליום הולדת 4

      מפעילי ימי הולדת רבים יספקו שירותים מעבר לבידור פשוט של אורחי המסיבה ויפעילו אותם בצורות שונות ומעניינות. ארז כץ קריוקי הפקות משדרג את פעילות יום ההולדת באמצעות קטעי סטנד אפ הומוריסטים והחשוב מכול, מפעיל את הילדים בשילוב מוסיקה ושירה מה שהופך את ההפעלה למתאימה ביותר לבנים ובנות במגוון גילאים רחב עם ערך מוסף עדכני ונדרש בימים אלה. בנוסף ארז כץ קריוקי הפקות יכול לספק את הציוד הנלווה כמו הגברה, תאורה, וידאו וכו' ולהתאימו לכל מקום ומקרה.

      הפעלה ליום הולדת 6

      הפעלות ליום הולדת הן הכרח לילדים. כל ילדה וילד רוצים לחגוג עם חבריהם במסיבת יום הולדת מרהיבה. ברשת מופיעים שפע של רעיונות להפעלות יום הולדת. כל שנותר לכם ההורים, הוא לבחור יחד עם ילדכם בהפעלה שבה ליבו חפץ. המלצה שלי תפתחו את האתר של ארז כץ הפעלות קריוקי, לא תצטערו.

      האם הפעלות ליום הולדת בהכרח מותאמות לפי מגדר?

      הילדה או הילד שלכם נולדים ומרגע זה, המגדר שלהם, נקבה או זכר, מגדיר אותם. כבר בעגלת התינוקות, השכנים יוכלו לזהות ברגע אחד האם מדובר בתינוקת בת או תינוק בן. ואיך אתם שואלים? על פי הצבעים כמובן. כחול לבן וורוד לבת. פפיון ורוד (כמובן) לתינוקת וחולצת עניבה (כחולה) לבן. כמה פשוט. ואז הילדים גדלים לתוך עולם שמגדיר אותם וכתוצאה מכך גם הפעלות לימי הולדת יכולות להיות מותאמות לבנים או לבנות. רק אם אתם רוצים כמובן. אז בואו נדבר על זה. אילו הפעלות לבנים ואילו לבנות? אז לבנות סדנת איפור מותאמת על-פי גיל, סדנאות טיפוח למיניהן, סדנאות של ריקוד, הפעלות של תיאטרון בובות של פיות ונסיכות. לבנים, סדנאות של אומנויות לחימה, סדנאות של נינג'ה, יום הולדת הישרדות ויום הולדת של פיראטים.

      הפעלה ליום הולדת 8

      יש אין סוף אפשרויות ברשת. קיים יתרון בבחירת הפעלה שמותאמת לבנית או לבנות כשיום ההולדת מחולקת על פי המגדר אבל מה עם יום ההולדת מיועדת גם לבנים וגם לבנות? אז כמובן שיש הפעלות גם למסיבת יום הולדת משולבת מגדר. לדוגמה, רכיבה על סוסים, יום הולדת עם חיות, ליצן נחמד, קוסם מבריק, מסיבות אזניות מגניבות ומסיבות קריוקי. אז היום, עם קצת רצון, מאמץ וכסף תוכלו להתאים עבור ילדכם את ההפעלה המושלמת ליום הולדת. כזאת שיזכור לנצח וכזאת שתתן גם לכם מנוחה של שעב שעתיים.

      הפעלה ליום הולדת 7

      ההפעלה תתחיל בטקס ברכות ליום הולדת שמח יחד עם סטנדאפ מצחיק. תהיה בטוחים שההתרגשות תהיה בשיא. אחר כך, המפעיל יאתגר את הילדים עם מגוון של פעילות מוזיקליות כמו חידונים מוזיקליים, תחרויות מדליקות וכל זה באווירה של מוזיקה שהילדים אוהבים, הנאה אינסופית וחיוכים שנזרקים לכל עבר. זה הזמן לאכול וגם לשתות. ואז מגיע השיא של מסיבת קריוקי מושקעת. מיקרופונים, מסך ענק, קליפים זוהרים ומוזיקה שהילדים בוחרים. אז נשמע לכם טוב? על כל זה אחראי ארז כץ מהפעלות קריוקי. המפעיל מספר אחת בארץ שלנו.

      סוכנות שיווק דיגיטלי