facebook

מחפש הפעלות לילדים?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    איך מארגנים קריוקי לכל אירוע?

    השכרת קריוקי עם קריוקי הפקות

    ערב קריוקי הוא אירוע כיפי שיכול לנוע בין אירוע מצחיק למרגש. בערב קריוקי כל המשתתפים משתחררים, בין אם הם מגלים אומץ ושרים ובין אם הם רק צופים. כך או כך הקריוקי מצחיק, מקרב בין אנשים וגורם לכך שהקרח יישבר גם בין אנשים שכמעט לא מכירים זה את זה. ארגון ערב קריוקי יכול להיות לא פשוט. הוא דורש ציוד ברמה גבוהה וגם לדעת איך להתעסק עם הציוד, איך ליצור סאונד ברמה גבוהה וגם לשחק עם הצלילים ועם המוזיקה. לכן, אפשר להתלבט בין השכרת קריוקי הכולל ערכה עם כל הציוד הנדרש לבין הזמנת מנחה לערב הקריוקי אשר ידאג לכל וגם ייצור אווירה שמחה ומצב רוח מצוין לכולם.

    השכרת קריוקי או מנחה קריוקי – מה עדיף?

    אם אתם מארגנים ערב קריוקי, אלה שתי האפשרויות העומדות בפניכם. אם אתם שוקלים לארגן הכל לגמרי לבד וגם להשיג את הציוד באמצעות ליקוט שלו מאדם אחד או מחבר אחר, האופציה הזאת לא כדאית. כך גם יש לכם ציוד שהוא לא בהכרח באיכות גבוהה וגם אתם צריכים לתפעל הכל לבד. לכן שתי האפשרויות העדיפות הן השכרת קריוקי עם כל הציוד הנדרש מחברה בעלת ניסיון רב שיש לה ציוד איכותי להשכרה או הזמנת מנחה לערב. אם אתם בוחרים בהשכרת ערכת קריוקי, קחו בחשבון שאתם משמשים בתור הדיג'יי, בתור טכנאי סאונד, תאורנים ועוד. אם אתם בוחרים באופציה של מפעיל שיארגן הכל מהתחלה עד הסוף וגם יעביר את הערב בצורה מצחיקה, אתם יכולים לקחת חלק פעיל בערב ולא מאחורי הקלעים.

    למה לשים לב בהשכרת ציוד לקריוקי?

    ציוד לקריוקי חייב להיות באיכות הגבוהה ביותר. בבחירת חברה המשכירה את הציוד אל תתפשרו. בחרו חברה שזהו תחום ההתמחות שלה, חברת הפקות עם וותק משמעותי המעבירה ערבי קריוקי בעצמה, בין אם באירועים פרטיים ובין אם באירועים עסקיים. חשוב לקבל ייעוץ מהחברה, לראות מהו הציוד המתאים ביותר לאירוע שלכם.. בקשו לראות כיצד עובד הציוד, וודאו שהסאונד נעים, שנוח לכם לתפעל את הציוד: המגבר, המקרן או הגנרטור אם יש. חשוב שבחברה המציעה השכרת קריוקי יהיה אדם מיומן ומנוסה שיענה לכם לכל שאלה.

    ארז כץ מחברת קריוקי הפקות הוא מנחה ערבי קריוקי ותיק וישמח לסייע לכם גם בכל הנוגע להשכרת קריוקי ותפעולו באופן עצמאי. מוזמנים ליצור קשר.

    מחפש הפעלות לילדים?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

      סוכנות שיווק דיגיטלי